8. Galdetegia: Zuzentasuna (Ahozko)

 

1. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

1. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

9. asterarteko epea dago ebaluazio jarraituari uko egiteko.

X
b.

9. astera arteko epea dago ebaluazio jarraituari uko egiteko.

c.

9. astea arte, ebaluazio jarraituari uko egiteko aukera dago.

2. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

2. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Ikerketak egiten jarraituko dute ikertzaileak, emaitzak hobetzeko asmoz.X

Ergatibo plurala behar du subjektuak (Ikerketek).
b.

Ikerketak egiten jarraituko dute ikertzaileek, emaitzak hobetzeko asmoz.

c.

Ikerketak egiten jarraituko dute ikertzaileek, emaitzak hobetu asmoz.X

Ikus Euskaltzaindiaren 41. araua (Egiteko asmoz): http://ww.euskaltzaindia.fr/dok/arauak/Araua_0041.pdf
 

3. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

3. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Problema primalaren edozein x soluziorako hau beteko da: ...

X
b.

Problema primalaren edozein x soluziotarako hau beteko da: ...

c.

Problema primalaren edozein x soluzioetarako hau beteko da: ...X

4. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

4. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Ordenagailu-praktiketara joatea beharrezkoa denez, ikasleak praktika horiek menperatzen dituela erakutsi beharko du froga praktiko batean.X

Testuinguru honetan proba izena behar da, eta ez froga.
b.

Ordenagailu-praktiketara joatea beharrezkoa delarik, ikasleek praktika horiek menperatzen dituztela erakutsi beharko dute proba praktiko batean.

c.

Ordenagailu-praktiketara joatea beharrezkoa denez, ikasleek praktika horiek menperatzen dituztela erakutsi beharko dute  proba praktiko batean.

5. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

5. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Lan guzti hau alde batera utzi dezakegu.X

Ikus euskaltzaindiaren 4. araua (Hau guz(t)ia): http://ww.euskaltzaindia.fr/dok/arauak/Araua_0004.pdf
b.

Lan hau guztia alde batera utz dezakegu.

c.

Lan hau guztia utz dezakegu alde batera.

6. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

6. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Aldagaiek ez dute balio osorik hartzen. Ikusiko dugu problema osoaren soluzio optimoa kalkula daitekeela zenbait problema erlaxaturen ebazpenaren bitartez.

b.

Aldagaiek ez dituzte balio osorik hartzen. Ikusiko dugu problema osoaren soluzio optimoa kalkula daitekeela zenbait problema erlaxatuen ebazpenaren bitartez.X

Partitiboak singularrrean egiten du komunztadura (ez dute balio osorik hartzen). Zenbait zenbatzaileak deklinabide mugagabea deskateatzen du  (zenbait problema erlaxaturen)
c.

Aldagaiek ez dituzte balio osoak hartzen. Ikusiko dugu problema osoaren soluzio optimoa kalkula daitekeela zenbait problema erlaxaturen ebazpenaren bitartez.

7. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

7. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Sistema-termodinamikoen egoera zenbait aldagai makroskopikoen bitartez adierazten da: presioa, bolumena, tenperatura...X

Sistema termodinamiko "Izena+adjektiboa" erako termino sintagmatikoa da, eta ezin du hartu marrarik. Bestalde, zenbait zenbatzaileak deklinabide mugagabea deskateartzen du: zenbait aldagai makroskopikoren.
b.

Sistema termodinamikoen egoera zenbait aldagai-makroskopikoren bitartez adierazten da: presioa, bolumena, tenperatura...X

Aldagai makroskopiko  "Izena+adjektiboa" erako termino sintagmatikoa da, eta ezin du hartu marrarik.
c.

Sistema termodinamikoen egoera zenbait aldagai makroskopikoren bitartez adierazten da: presioa, bolumena, tenperatura...

8. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k) (testu akademikoetarako proposatutako idazkerari jarraituz):

8. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Berritze tasa orokorra hogeita hamar aldiz haundiagoa da.X

Handi da idazketa estandarra, ez haundiBerritze-tasa marrarekin idazten dugu euskara akademikoan, baina Euskaltzaindiaren arauen arabera, zuzena da marrarik gabe idaztea ere.
b.

Berritze-tasa orokorra hogeitamar aldiz handiagoa da.X

Ikus Euskaltzaindiaren 7. araua (Zenbakien idazkeraz):http://ww.euskaltzaindia.fr/dok/arauak/Araua_0007.pdf
c.

Berritze-tasa orokorra hogeita hamar aldiz handiagoa da.

9. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN LEXIKALA ETA HITZ ELKARTUEN IDAZKERA:

Hautatu aukera zuzena(k)

9. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Interferentzi eremuaren zentroa errez aurkitu daiteke.

X
b.

Interferentzia-eremuaren zentroa erraz aurki daiteke.

c.

Interferentzi-eremuaren zentrua erraz aurki daiteke.

X

10. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUNA:

Hautatu aukera zuzena(k)

10. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Zuntz barruko eta azalerako materialen errefrakzio-indizeak 1.46 eta 1.40 badira hurrenez hurren, zenbatekoa da dispertsio-modala?X

Barruko vs azaleko da aurkaritza, eta testuinguru honetan ez da egokia azalera izena.
EUSKALTZAINDIAREN HIZTEGIA:

azalera iz. Mat. Irudi geometriko baten luze-zabalaren neurriaTriangeluaren azalera kalkulatzeko.

[Oharra: magnitudea adierazteko erabiltzen da soilik; bestetarako azal [leun, zakar...], gainazal, eremu [lurralde batena, adib.] etab. daude].

b.

Zuntzaren barruko eta azaleko materialen errefrakzio-indizeak 1.46 eta 1.40 badira hurrenez hurren, zenbatekoa da dispertsio modala?

c.

Zuntzbarruko eta gainazaleko materialen errefrakzio-indizeak 1.46 eta 1.40 badira hurrenez hurren, zenbatekoa da dispertsio modala?X

Zuntzbarru ez da kontzeptu bat adierazten duen izena eta, beraz, ezin da lotuta idatzi. Bestalde barruko vs azaleko da aurkaritza, eta testuinguru honetan ez da egokia gainazal izena.
EUSKALTZAINDIAREN HIZTEGIA:

gainazal ...2 iz. Mat. Bi dimentsioko irudi geometrikoa, gehienetan kurbatuaGainazal konikoa.



Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

2- Aditzen erregimena eta komunztadura (TEORIA)

EXTRAK

IEPA