11. Galdetegia: Konexioa (Ahozko)

 

1. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k), jakinda aurrena "muntaia hozten dela" eta gero "partikulak banatzen direla".

1. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Muntaia uretan hozten da, Cu-Al-Ni partikulak materialaren matrizean banatzen direlarik.X

ONDORIOA adierazteko ez da egokia -elarik menderagailua.
b.

Muntaia uretan hozten da, Cu-Al-Ni partikulak materialaren matrizean banatuz.X

ONDORIOA adierazteko ez da egokia -z menderagailua.
c.

Muntaia uretan hozten denean, Cu-Al-Ni partikulak materialaren matrizean banatzen dira.

Muntaia uretan hozten den bakoitzean, ONDORIOA da partikulak materialaren matrizean banatzen direla.

2. galdera

Zuzena
1,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

2. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Izan bitez y apostrophe space open parentheses x subscript i close parentheses eta y open parentheses x subscript i close parentheses comma space i space equals space 1 comma space 2 comma space... comma space n (maiztasunaren arabera n-k balio ezberdina hartu dezakelarik), hurrenez hurren, i-garren zuzendu gabeko barne-marruskaduraren balioak eta barne-marruskaduraren hondoko seinalearen balioak.X

-elarik menderagailua egokia da, BALDINTZA adierazteko erabili delako. Baina ahalezko aditzen forma estandarra da aditz-erroa (har) daramana. Bestalde, -ke bukaera duten laguntzaileetan -e bikoizten da menderagailu bat hartzen dutenean: dezakeelarik
b.

Izan bitez y apostrophe space open parentheses x subscript i close parentheses eta y open parentheses x subscript i close parentheses comma space i space equals space 1 comma space 2 comma space... comma space n (maiztasunaren arabera n-k balio ezberdina har dezakeelarik), hurrenez hurren, i-garren zuzendu gabeko barne-marruskaduraren balioak eta barne-marruskaduraren hondoko seinalearen balioak.

-elarik menderagailua egokia da, BALDINTZA adierazteko erabili delako. Bestalde, ahalezko aditza eta bere menderagailua euskara estandarrerako arauen arabera idatzita daude: har dezakeelarik.
c.

Izan bitez y apostrophe space open parentheses x subscript i close parentheses eta y open parentheses x subscript i close parentheses comma space i space equals space 1 comma space 2 comma space... comma space n (maiztasunaren arabera n-k balio ezberdina hartu dezake),  i-garren zuzendu gabeko barne-marruskaduraren balioak eta barne-marruskaduraren hondoko seinalearen balioak hurrenez hurren.X

Parentesi artean doanez, posible da menderagailurik gabeko aditza erabiltzea. Baina euskara estandarrean ahalezko aditzetan aditz-erroa (har) erabili behar da: har dezake.

3. galdera

Zuzena
1,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k), jakinda "lotura batek simetriak eragiten dituela".

3. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Beraz, loturak, eragile kuantiko bihurtzerakoan, forma klasikoak sortzen zituen simetria berak eragiten ditu.X

Bihurtzerakoan ez da adizki egokia, "justu bihurtzera doanean" esan nahi baitu.
b.

Beraz, loturak, eragile kuantiko bihurtzen denean, forma klasikoak sortzen zituen simetria berak eragiten ditu.

"Bihurtzen den bakoitzean" eragiten ditu.
c.

Beraz, loturak, eragile kuantiko bihurtzean, forma klasikoak sortzen zituen simetria berak eragiten ditu.

"Bihurtzen den momentuan bertan" eragiten ditu. Ez dago guztiz gaizki, baina hobe da bihurtzen denean erabiltzea: "bihurtzen den bakoitzean" eragiten ditu.

4. galdera

Zuzena
1,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

4. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Helburua teoria hauen planteamendu orokorra aurkeztea da, bai ezaugarri onak bai arazoak aipatuz.

bai...bai da egitura zuzena. Ondo.
Halaber, kasu honetan, aipatuz ere ondo dago MODUA adierazten duelako: NOLA aurkeztuko ditugu? Ezaugarri onak eta arazoak aipatuz.
b.

Helburua teoria hauen planteamendu orokorra aurkeztea da,  ezaugarri onak zein arazoak aipatuz.X

zein lotura ez da egokia, hautakaria baita (ezaugarri onak EDO arazoak), eta kasu honetan "ezaugarri onak ETA arazoak" aipatu nahi dira.
Bestalde, kasu honetan, aipatuz ondo dago MODUA adierazten duelako: NOLA aurkeztuko ditugu? Ezaugarri onak eta arazoak aipatuz.
c.

Helburua teoria hauen planteamendu orokorra aurkeztea da, bai ezaugarri onak zein arazoak aipatuz.X

bai...bai da egitura zuzena; ez bai...zein.
Bestalde, kasu honetan, aipatuz ondo dago MODUA adierazten duelako: NOLA aurkeztuko ditugu? Ezaugarri onak eta arazoak aipatuz.

5. galdera

Zuzena
1,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

5. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Bosgarren dimentsioa beste hiru dimentsio espazialen izaera berekoa izatekotan, integralak dibergitu egingo luke.X

-t(z)ekotan menderagailuak baldintza + nahia adierazten ditu: "izatea nahi badugu". Hemen ez da egokia, baldintza hutsa adierazi nahi dugulako.
b.

Bosgarren dimentsioa beste hiru dimentsio espazialen izaera berekoa izanez gero, integralak dibergitu egingo luke.

izanez gero egitura egokia da BALDINTZA adierazteko.
c.

Baldin eta bosgarren dimentsioa beste hiru dimentsio espazialen izaera berekoa balitz, integralak dibergitu egingo luke.

Baldin eta... balitz egitura iegokia da BALDINTZA adierazteko.

6. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

6. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

increment y subscript 1 maldarekin lotutako koefizientearen errorea den bitarteanincrement y subscript 2 zuzenak ordenatua mozten duen puntuarekin lotutako koefizientearen errorea da.X

b.

increment y subscript 1 maldarekin lotutako koefizientearen errorea daincrement y subscript 2 zuzenak ordenatua mozten duen puntuarekin lotutako koefizientearen errorea den bitartean.X

c.

increment y subscript 1 maldarekin lotutako koefizientearen errorea da eta increment y subscript 2aldiz, zuzenak ordenatua mozten duen puntuarekin lotutako koefizientearen errorea.

7. galdera

Partzialki zuzena
0,50 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k), jakinda "laginari tentsioa aplikatu zaiola" eta, orduan, "egoera horretan, magnitudeak neurtu direla".

7. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Laginari maiztasun bakoitzeko tentsioa hozte eta berotze zikloan aplikatu zaiolarik, hainbat magnitude neurtu dira.

ALDIBEREKOTASUN eta KAUSA harremana dago eta, beraz, -elarik menderagailua egokia da.
b.

Laginari maiztasun bakoitzeko tentsioa hozte eta berotze zikloan aplikatu zaio, hainbat magnitude neurtu direlarik.X

-elarik ez da egokia testuinguru honetan, ONDORIOA adierazten duen perpausari lotu zaiolako.
c.

Laginari maiztasun bakoitzeko tentsioa hozte eta berotze zikloan aplikatu zaion bitartean, hainbat magnitude neurtu dira.

ALDIBEREKOTASUN harremana dago eta, beraz, bitartean egokia da.

8. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k), jakinda aurrena "litioaren propietateak aldatzen direla" eta, ondorioz, "fonoiak ere aldatzen direla".

8. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Akoplamendu hau dela eta, litioaren propietate elektronikoak guztiz aldatzen dira, fonoietan ere aldaketak eraginez.X

-(e)z menderagailua ez da egokia ONDORIOA adierazteko.
Bestaldeere ondo kokatuta dago, gaineratzen den elementuari lotuta ageri baita: fonoietan ere.
b.

 Akoplamendu hau dela eta, litioaren propietate elektronikoak guztiz aldatzen dira fonoietan aldaketak eraginez ere.X

-(e)z menderagailua ez da egokia ONDORIOA adierazteko.
Gainera, ere ez dago ondo kokatuta: eraginez ere.
c.

Akoplamendu hau dela eta, litioaren propietate elektronikoak guztiz aldatzen dira, eta aldaketak eragiten dituzte fonoietan ere.

Ere ondo kokatuta dago, gaineratzen den elementuari lotuta ageri baita: fonoietan ere.

9. galdera

Partzialki zuzena
0,50 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

9. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Bigarrenean, bost baino dimentsio gehiago kontuan hartuz, elektromagnetismoa ez ezik, eredu estandarreko beste gauge eremuak ere lortuko dira.

-z menderagailua ondo erabilita dago, MODUA adierazteko erabili baita. Ere ondo erabilita dago, gainaratzen den elementuari lotuta baitago: beste gauge eremuak ere.
b.

Bigarrenean, bost baino dimentsio gehiago kontuan hartuz, elektromagnetismoaz gain, eredu estandarreko beste gauge eremuak lortuko dira ere.X

-z menderagailua ondo erabilita dago, MODUA adierazteko erabili baita.
Alabaina, ere txarto kokatua dago, aditzaren ostean baitago: lortuko dira ere.
c.

Bigarrenean, bost baino dimentsio gehiago kontuan hartuz, elektromagnetismoaz gain, eredu estandarreko beste gauge eremuak ere lortuko dira.

-z menderagailua ondo erabilita dago, MODUA adierazteko erabili baita. Ere ondo erabilita dago, gainaratzen den elementuari lotuta baitago: beste gauge eremuak ere.

10. galdera

Partzialki zuzena
0,50 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu zuzena(k) d(ir)en aukera(k).

10. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Interesatzen zaizkigun energiak nahi dugun konbergentziarekin konbergituak egotean, hauek dira gure kalkuluetan erabiliko ditugun parametroak.X

-t(z)ean menderagailua ez da egokia KAUSA LOGIKOA adierazteko. DENBORA(KIDETASUN)A adierazten du.
b.

Interesatzen zaizkigun energiak nahi dugun konbergentziarekin konbergituak daudenez, hauek dira gure kalkuluetan erabiliko ditugun parametroak.

-enez menderagailua egokia da KAUSA LOGIKOA adierazteko.
c.

Interesatzen zaizkigun energiak nahi dugun konbergentziarekin konbergituak daudelarik, hauek dira gure kalkuluetan erabiliko ditugun parametroak.

-elarik menderagailua egokia da KAUSA LOGIKOA adierazteko.






Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

2- Aditzen erregimena eta komunztadura (TEORIA)

EXTRAK

IEPA