5. Galdetegia: Zuzentasuna (Izenordain elkarkari-bihurkariak: elkar, batak bestea; bere burua, bere)

1. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

1. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Xaflakbere aldetik, haren gaineko zilindroa higiaraziko du.X

"Xafla" da izenordainaren erreferentea eta, esaldi berean dagoenez, bere behar da.
b.

Xaflakbere aldetik, bere gaineko zilindroa higiaraziko du.

c.

Xaflakbere aldetik, beraren gaineko zilindroa higiaraziko du.X

"Xafla" da izenordainaren erreferentea eta, esaldi berean dagoenez, bere behar da.

 

2. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

2. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

[A multzoa bada], [bere kardinala bere elementuen kopurua da].X

"A" da izenordainaren erreferentea eta, perpaus desberdinean dagoenez, haren edo beraren behar du.
b.

[A multzoa bada], [haren kardinala beraren elementuen kopurua da].

 

c.

[A multzoa bada], [haren kardinala haren elementuen kopurua da].

3. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

3. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

[Orbita nolakoa den ikusteko], [beraren ekuazioa koordenatu cartesiarretan aztertuko dugu].

b.

[Orbita nolakoa den ikusteko], [haren ekuazioa koordenatu cartesiarretan aztertuko dugu].

c.

[Orbita nolakoa den ikusteko], [bere ekuazioa koordenatu cartesiarretan aztertuko dugu].X

 

"Orbita" da izenordainaren erreferentea, eta izenordaina beste perpaus batean dagoenez, haren edo beraren behar da.

4. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

4. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Eraztun batzuetan, identitatea bere buruarekin behin eta berriz batuz gero,  0 lor dezakegu.

b.

Eraztun batzuetan, identitatea haren buruarekin behin eta berriz batuz gero,  0 lor dezakegu.X

Izenordain bihurkariaren forma bere burua da.
c.

Eraztun batzuetan, identitatea berarekin behin eta berriz batuz gero,  0 lor dezakegu.X

Izenordain bihurkariaren forma bere burua da.

5. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

Hautatu aukera zuzena(k)

5. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Azkenik, homogeneoak diren talde-pareak aurkezten dizkigu. Kasu honetan, talde bakoitza haren buruarekin bakarrik datorrela bat ikus dezakegu.X

Bere burua da izenordain bihurkariaren forma.
b.

Azkenik, homogeneoak diren talde-pareak aurkezten dizkigu. Kasu honetan, talde bakoitza bere buruarekin bakarrik datorrela bat ikus dezakegu.

c.

Azkenik, homogeneoak diren talde-pareak aurkezten dizkigu. Kasu honetan, talde bakoitza beraren buruarekin bakarrik datorrela bat ikus dezakegu.X

Bere burua da izenordain bihurkariaren forma.

6. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN GRAMATIKALA ("elkar"):

Hautatu aukera zuzena(k)

6. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Inertzia-matrizea simetrikoa denez, hiru bektore propio elkarrekiko perpendikular ditu.

b.

Inertzia-matrizea simetrikoa denez, hiru bektore propio elkar perpendikular ditu.X

Elkar anafora perpausean dagokion funtzioaren arabera deklinatu behar da.
c.

Inertzia-matrizea simetrikoa denez, hiru bektore propio elkarri perpendikular ditu.X

Elkar anafora perpausean dagokion funtzioaren arabera deklinatu behar da.

7. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN GRAMATIKALA ("elkar"):

Hautatu aukera zuzena(k)

7. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Ekuazioa bete dadin, argiaren ibilbideak elkar paraleloak izateaz gain, prismaren ertzaren plano perpendikularretan egon behar dira.X

 

b.

Ekuazioa bete dadin, argiaren ibilbideak elkarren paraleloak izateaz gain, prismaren ertzaren plano perpendikularretan egon behar dira.

c.

Ekuazioa bete dadin, argiaren ibilbideak elkarrekiko paraleloak izateaz gain, prismaren ertzaren plano perpendikularretan egon behar dira.

8. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN GRAMATIKALA ("elkar"):

Hautatu aukera zuzena(k)

8. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Modu berean, p eta q zenbat eta gehiago aldendu elkarrengandik (lagina homogeneoagoa da), orduan eta txikiagoa da errore tipikoa.

b.

Modu berean, p eta q zenbat eta gehiago aldendu elkarretatik (lagina homogeneoagoa da), orduan eta txikiagoa da errore tipikoa.X

 
c.

Modu berean, p eta q zenbat eta gehiago aldendu bata bestetik (lagina homogeneoagoa da), orduan eta txikiagoa da errore tipikoa.

9. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN GRAMATIKALA ("elkar"):

Hautatu aukera zuzena(k)

9. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Likido eta solidoetan, molekulak elkarren artean ondo lotuta daude.

b.

Likido eta solidoetan, molekulak elkar ondo lotuta daude.X

Elkar izenordain anaforikoak perpausean duen funtzioaren arabera dagokion deklinabide-marka hartu behar du.
c.

Likido eta solidoetan, molekulak elkarri ondo lotuta daude.

10. galdera

Ez zuzena
0,00 gehieneko 1,00(e)tik

Galderaren testua

ZUZENTASUN GRAMATIKALA ("elkar"):

Hautatu aukera zuzena(k)

10. galderaAukeratu bat edo gehiago:
a.

Euskara batua beharrezkoa da euskalki desberdinetako euskaldunek elkarri ulertzeko.

b.

Euskara batua beharrezkoa da euskalki desberdinetako euskaldunek elkarrekin ulertzeko.X

 

Elkar anaforak perpausean betetzen duen funtzioaren araberako deklinabide-atzizkia behar du.
c.

Euskara batua beharrezkoa da euskalki desberdinetako euskaldunek elkar ulertzeko.X

Elkar anaforak perpausean betetzen duen funtzioaren araberako deklinabide-atzizkia behar du.











Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

2- Aditzen erregimena eta komunztadura (TEORIA)

EXTRAK

IEPA